TESTIMONI

PENYAKIT KENCING MANIS
Norkhairi Mohd Jani (013-7095420)

- Penyakit kencing manis kronik 33.3. 9 hari dimasukkan ke hospital.
- Selepas saya menggunakan produk Max-Q bacaan gula dalam darah 
  saya 5.9 ( dalam masa 3 minggu ) dan daya ingatan saya sekarang
  bertambah baik.
- Terima kasih Max-Q
MASALAH PEMBELAJARAN

Nurul Adawiyah bte Zaini (012-7601089)
Penggunaan Produk Max-Q bermula pada awal tahun persekolahan darjah 2. Kesan yang ketara adalah sebelum menggunakan produk iaitu darjah 1, keputusan peperiksaan pertengahan tahun beliau mendapat nombor 18 dan pada peperiksaan akhir tahun mendapat nombor 20.Setelah menggunakan produk keputusan peperiksaan pertengahan tahun darjah 2, beliau mendapat nombor 2 dan pada peperiksaan akhir tahun mendapat nombor 3 dan terpilih menduduki kelas 3 Intan (kelas terbaik di Sekolah Kebangsaan Parit Raja, Batu Pahat). Daya pemahaman beliau juga bertambah baik di mana ia mudah mengingati sesuatu pelajaran baru yang di ajarkan berbanding sebelum menggunakan produk.
KURANG UPAYA
Aniza Bte Hasnan   (012 – 7982437)
Saya Aniza Bte Hasnan menuntut di UTHM . Sebelum ini mengalami masalah kurang yakin, kurang tumpuan dan kurang kefahaman pada pembelajaran, sehingga menyebabkan keputusan peperiksaan kurang memuaskan. Ibu saya telah mengesyorkan produk Max Q. Selepas penggunaan Max Q, kini saya lebih yakin dan kecenderungan kepada pelajaran lebih seronok dan tidak rasa tertekan di dalam bilik kuliah. Terima kasih kepada Max Q dan ibu.
DARAH TINGGI
Azman (0177329148)
- Penyakit lelah telah berkurangan

- Darah tinggi juga berkurangan
- Daya ingatan bertambah baik
- Telah berjaya berhenti merokok
Setelah 2 minggu penggunaan, saya dapati apa yang tertera diatas adalah benar-benar berlaku pada diri saya. Terima kasih Max-Q , terima kasih En. Zaini kerana memperkenalkan produk Max-Q kepada saya.

Guru Pendidikan Khas
Ustaz Kamarul

Saya menggunakan produk Max-Q pada anak murid (terencat akal). Dalam masa 2 minggu penggunaan Max-Q pada anak murid tersebut didapati tahap komunikasi antara saya (guru) dan anak murid tersebut amat memberangsangkan. Contoh sebelum guna apabila anak murid tersebut terus buang tanpa isyarat tetapi setelah menggunakan dalam masa 2 minggu anak tersebut akan memberitahu saya terlebih dulu. ( buang air )
Untuk saya sendiri pula, saya kini dapat mengawal emosi dengan lebih baik dan daya ingatan saya bertambah bagus setelah menggunakan produk Max-Q dalam tempoh 2 minggu.
Dengan ini saya mengesyorkan anda semua yang diluar sana gunakanlah produk Max-Q. Insya Allah.

Alisa Bte Mokhtar (012-7804919)
Saya Alisa Binti Mokhtar berumur 11 tahun bersekolah di Sekolah Kebangsaan Tengku Mariam. Sebelum ini serring lambat bangun tidur dan kurang kefahaman di dalam pelajaran. Akibatnya saya sering di marahi oleh ibu saya. Selepas itu ibu saya telah mengesyorkan produk Max Q kepada saya. Setelah menggunakan produk tersebut ia telah member kesegaran kepada saya dan kefahaman saya di dalam pelajaran bertambah baik. Terima kasih Max Q.





No comments:

Post a Comment